تخم مرغ سبز (بدون آنتی بیوتیک) پورعلی - خرید عمده تخم مرغ - قیمت عمده تخم مرغ

خرید عمده تخم مرغ سبز ( بدون آنتی بیوتیک) - قیمت عمده تخم مرغ - خرید تخم مرغ در تهران و شهرستان ها و ، جذب نمایندگی تخم مرغ در سراسر ایران - قیمت عمده تخم مرغ - خرید تخم مرغ سبز پورعلی

تخم مرغ سبز (بدون آنتی بیوتیک) پورعلی - خرید عمده تخم مرغ - قیمت عمده تخم مرغ

خرید عمده تخم مرغ سبز ( بدون آنتی بیوتیک) - قیمت عمده تخم مرغ - خرید تخم مرغ در تهران و شهرستان ها و ، جذب نمایندگی تخم مرغ در سراسر ایران - قیمت عمده تخم مرغ - خرید تخم مرغ سبز پورعلی

طرز تهیه اردور با تخم مرغ

طرز تهیه اردور با تخم مرغ

طرز تهیه اردور با تخم مرغ

تخم مرغ به عنوان یکی از مواد پرمصرف دنیا شناخته شده است که سرشار از پروتئین ، ویتامین ، مواد معدنی و املاح می باشد. این ماده غذایی مغذی می تواند گزینه بسیار مناسبی برای تمام وعده های غذایی به ویژه صبحانه در نظر گرفته شود ، شاید برای شما جالب باشد که بدانید با استفاده از تخم مرغ می توان غذاهای متنوع و لذیذی مطابق با سلیقه اعضای خانواده به وژه کودکان تهیه کنید تا میل کنند. غذاهایی که با استفاده از تخم مرغ پخته می شود به قدری متنوع است که قطعا با طبخ هر یک از این غذاها طرفدار همیشگی آن می شوید. میزان فیبر و کربوهیدرات تخم مرغ بسیار کم می باشد و به همین علت به عنوان یکی از غذاهای پرطرفدار جهان در دسترس قرار گرفته است. نکته مهمی که وجود دارد این است که شما علاوه این که باید به میزان غذایی که مصرف می کنید ، توجه داشته باشید باید به کیفیت غذاها نیز توجه کنید. با آموزش غذاهای متنوعی که ساختار اصلی آن تخم مرغ می باشد ، می توانید اعضای خانواده و کودکانتان را به این غذای بسیار مغذی علاقمند کنید. 

 

اگر به دنبال خرید تخم مرغ بدون آنتی بیوتیک برای پخت غذای اردور هستید، تخم مرغ سبز پورعلی گزینه ای مناسب برای شما می باشد. جهت خرید تخم مرغ به نمایندگی تخم مرغ سبز مراجعه نمایید. همچنین می توانید برای اطلاع از قیمت عمده تخم مرغ بر روی لینک کلیک کنید.

طرز تهیه اردور با تخم مرغ بدون آنتی بیوتیک

مواد لازم 

تخم مرغ ۷ عدد

سس خردل یک قاشق

سس مایونز ۱/۵ لیوان

پیازچه یک عدد

روغن زیتون یک قاشق غذاخوری

پودر سیر ، نمک و ساید ادویه ها به میزان لازم

دستور پخت: در مرحله اول باید تخم مرغ ها را در آب نمک غلیظ قرار داده و برای سالم ماندن تخم مرغ ها آن ها را داخل نایلون گذاشته سپس در آب بگذارید تا آبپز شود. در مرحله دوم تخم مرغ های پخته شده را به دو نیم تقسیم کرده و زرده های آن را خارج کنید پس از آن زرده ها را رنده کنید. در مرحله سوم سس خردلی را که تهیه نموده اید به زرده ها اضافه کرده و آن را با قاشق کاملا ترکیب کنید و سس مایونز را اضافه کنید. در مرحله چهارم باید پیازچه را ریز نموده و به زرده تخم مرغ اضافه کنید و خوب هم بزنید و بعد از چند دقیقه نمک ، فلفل ، روغن زیتون ، پودر سیر و سایر ادویه های مورد علاقه خود را با زرده مخلوط کرده و مجددا هم بزنید تا یک دست شود. در مرحله پایانی بعد از این که مواد خوب ترکیب شد و به صورت یک دست درآمد ، آن را داخل یک قیف مناسب با سر ماسوره دار بریزید و حفره های سفیده تخم مرغ را با مقداری از زرده پر کنید. برای زیباتر شدن این غذا مقداری پیازچه خرد شده روی زرده ها قرار داده و برای بهتر شدن طعم اردور بهتر است مقدار بسیار کمی نمک و فلفل بپاشید. شما می توانید این غذای بسیار خوشمزه و ساده را هم به عنوان یک وعده غذایی کامل و هم برای تزیین ظرف سالاد استفاده کنید.

طرز تهیه اردور با تخم مرغ

نکات مهم:

  • به دلیل اینکه مواد اولیه طبخ اردور با غذای اصلی مطابقت دارد ، معمولا به عنوان پیش غذا در جشن ها و تولدها مورد استفاده قرار می گیرد.
  • شما می توانید به مواد اولیه آن مقدار کمی سیب زمینی پخته شده (آبپز) به زرده اضافه کنید.
  • اگر دوست دارید که حفره ای ک به دلیل وجود زرده در تخم مرغ آبپز ایجاد می شود دقیقا مرکز باشد (وسط) تخم مرغ ها را حالت ایستاده قرار دهید و یا از دستگاه تخم مرغ پز استفاده کنید.
  • شما می توانید برای زیبا شدن رنگ مواد داخل تخم مرغ از زعفران استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.